www.infoRappelz.pl

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

Lochy

Email Drukuj PDF

O lochach

Lochy są miejscem przeznaczonym do gry w grupie, ale nie tylko.

Dużym atutem zabijania potworów w Lochach w przeciwieństwie do powierzchni jest wysokie otrzymywanie doświadczenie i PP. Najefektywniej gra się w lochach w grupie - drużynie.


Więcej o Drużynie tutaj i o zasadach jakimi kierować się w lochach.


Ważne !

  • Im więcej osób w drużynie tym szybciej idzie zabijanie potworów. Mimo iż doświadczenie rozdzielane jest pomiędzy wszystkich rachunek wychodzi zawsze taki sam szybciej zabijając zbiera się więcej punktów niż w małym PT a dłużej bijąc.
  • W lochach bije się JEDNEGO POTWORA NARAZ !!!

Lochy

  • Navislamia
  • Grobowiec Arid (Wrota Pierwsze oraz Wrota Drugie - Arid1 i Arid2)
  • Zagubiona Kopalnia (LM1, LM2, w 2 Kopani Valmore)
  • Kryształowa Góra (CV1, CV2)
  • Płaskowyż Palmir (PS1, PS2 lub PP1, PP2)
  • Sanktarium
  • Ukryta Wyspa

 

  • Groty Ursa


 

Ataki na lochy



W Rappelz wystepuje coś takiego jak oblężenia.
Każda gildia ma prawo wziać udział w oblężeniu, lecz najpierw musi spełnić kilka warunków.
Pierwszym warunkiem jest to aby założyciel gildii posiadał przynajmniej 20lvli mniej niż loch.
Przykładowo:
Loch Arid:
Wymagania 50lvl założyciela. W tym wypadku aby przstapić do próby [opisze dalej] założyciel musi mieć minimum 30lvl.
Założyciel gildii ma wystarczający lvl, co dalej?
W tym wypadku założyciel musi iść do kamienia stojącego przed lochem. Kliknąć go i poszukać na dole Zatwierdź, dzięki temu gildia musi przejść eliminacje. Mogą być przeprowadzane w wtorek,środe,czwartek! Tylko w te dni!!!
Eliminacje polegają na zabiciu bosów wystepujących w poszczególnych lochach.
Przykładowo:
W arid musimy zabić Infernie i Chimeriusa.
Trzeba to zrobić w jak najkrótszym czasie, jeśli dwie gildie będą przechodzić eliminacje wygrywa ta która będzie mieć lepszy czas z zabijaniu bosów.
Drużyna która będzie atakować bosy musi zostać stworzona przez komende /screate Nazwa_Drużyny
Tylko jedna drużyna może robić tak zwany time atack. [Chodzi o eliminacje]
Udało się nam przejść eliminacje, co teraz?
Teraz należy czekać do soboty lub niedzieli. Wtedy lochy mają oblężenia.
Przykładowo:
Loch arid1
Oblęzenie Sobota 13:00-15:00
20minut przed oblężeniem [pełną godziną, np jeśli oblężenie będzie o 14:00 komunikat pokaże się o 13:40] pokazuje się komunikat. Najlepiej już wcześniej jest mieć założoną drużyne oblężnicza.
Komenda /screate Nazwa_drużyny
Drugą,trzecią,czwartą drużynę zakłada wskazana osoba przez mistrza gildii, musi być podana przez tą komendę.
/sinvite_gp Imię_Postaci (tworzy Drużynę na Oblężenie Lochu lub Rajd, której przywódca staje się wskazana osoba z Gildii)
Osoba która została wyznaczona zaprasza ustalone osoby które będa atakować loch.
Będziemy atakować, co mamy robić?
Po rozpoczęciu ataku gildia atakująca pojawia się normalnie przy wejściu do lochu a obroncy w sali chimeriusa.
Tam gdzie się pojawiliśmy stoi Filar Zmian, jego muszą zniszczyć obrońcy aby obronić loch, my musimy zniszczyć Serce Lochu które jest w komnacie Chimeriusa. Jeśli przez 2h nie zniszczymy serca ani druzyna broniąca nie zniszczy filaru - wygrywają obrońcy lochu.

Jeśli loch nie ma obrońców jak to wygląda?
Wtedy cała drużyna leci w strone komnaty chimeriusa, zabijacie strażnika stojącego obok Serca i niszczycie serce. Zazwyczaj trwa to 4-5minuty, zależy od szybkości poruszania się graczy. Im szybciej dolecimy tym szybciej zniszczymy.
Przejeliśmy loch, co on nam daje?
Osoby które expią w lochu zarabiają na ten loch, ale jak?
Mistrz gildii ustawia podatek od laku i rupii [minimum 1% i maksymalnie 10%]
No ale jak to działa?
Gracze expiący w lochu zdobywają lak i rupie, z czego 10% każdego laku i każdej kupki rupii trafia do skarbca.
Przykładowo.
Jest ustawione 10% podatku.
Dropło 100laku
To oznacza że 10laku wędruje do skarbca.Tak samo dzieje się z rupiami.
Jak mogę wypłacić pieniądze i lak?
Biegniemy do Zarządcy lochu , klikamy Menu Zarządzania i Zbierz Podatek lub Zbierz lak .
Maksymalna ilość laku którego możemy zabrać zależy od poziomu naszego naszyjnika.

Czasy obleżen lochów - według polskiego forum rappelz.


Pierwsza Zagubiona Kopalnia
Sobota 14:00 - 16:00

Druga Zagubiona Kopalnia
Niedziela 14:00 - 16:00

Pierwsza Kryształowa Dolina
Sobota 15:00 - 17:00

Druga Kryształowa Dolina
Niedziela 15:00 - 17:00

Grobowiec Arid 1
Sobota 13:00 - 15:00

Grobowiec Arid 2
Niedziela 13:00 - 15:00

Kaplica Płaskowyżu Palmir 1
Sobota 16:00 - 18:00

Kaplica Płaskowyżu Palmir 2
Niedziela 16:00 - 18:00

Świątynia Zagubionych Dusz
Niedziela 18:00 - 20:00

Świątynia Pradawnych
Sobota 17:00 - 19:00

Świątynia Wypędzenia
Sobota 19:00 - 21:00

Sanktuarium
Niedziela 21:00 - 23:00

 

Pacman Module content